Τρικ: Ζορίστε τον εαυτό σας στην ανηφόρα


ανηφόρα
ανηφόρα

Βαρεθήκατε να βγαίνετε για προπόνηση και στην πρώτη ανηφόρα να βάζετε την πιο ελαφριά ταχύτητα που διαθέτει το ποδήλατό σας και να την βγάζετε χωρίς να ιδρώσετε; Υπάρχει λύση! Ένα τρικ για να ζορίσετε τον εαυτό σας. Πάρτε κατσαβίδι (σταυρωτό) και ξεκινήστε….

βιδάκια προς ρύθμιση
βιδάκια προς ρύθμιση

Στην φωτογραφία πιο πάνω βλέπετε το πίσω ντεραγιέ ενός ποδηλάτου. Στον κόκκινο κύκλο, βρίσκονται τα βιδάκια ρύθμισης. Η θέση τους είναι ενδεικτική μιας και διαφέρει από μάρκα σε μάρκα. Με αυτά θα παίξουμε. Στον γαλάζιο κύκλο, είναι τα δύο μεγαλύτερα πίσω γρανάζια. Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε, είναι να αποτρέψουμε την χρήση των δύο αυτών γραναζιών. Βάλτε την κατάλληλη ταχύτητα ώστε η καδένα να έρθει στο γρανάζι  κάτω από τα δύο μεγαλύτερα. Παίξτε με τα βιδάκια (βιδώστε – ξεβιδώστε) και ρυθμίστε το ντεραγιέ να μην περνάει στα δύο αυτά γρανάζια. Βγείτε για προπόνηση. Ακόμα και αν θέλετε, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πιο εύκολα πατήματα. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο με το μπροστά ντεραγιέ για μια ακόμα πιο δύσκολη προπόνηση! Αν δεν το έχετε με τα μαστορέματα, ζητήστε κάποιον έμπειρο να σας βοηθήσει ή απευθυνθείτε σε επαγγελματία. Καλή προπόνηση!

Advertisements

Αφήστε ένα σχόλιο/Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s