Ρυθμίστε το σακίδιο σας σωστά


ELBRUS 2010Επιμέλεια: Μαρματζάκος Κων/νος


Η σωστή εφαρμογή του σακιδίου στην πλάτη, δεν μας επιτρέπει μόνο να χαρούμε μια πεζοπορία, βοηθάει και στο να αποφύγουμε τραυματισμούς που θα χαλάσουν το ταξίδι μας. Διαβάστε πιο κάτω σύντομες συμβουλές για τη σωστή ρύθμιση του.

Πώς να Σηκώσετε το σακίδιο

Η σωστή κίνηση για να σηκώσετε το σακίδιο σας, θα αποτρέψει τραυματισμούς στην πλάτη – κάτι που δεν θέλετε με τίποτα να συμβεί να πριν από ένα πεζοπορικό ταξίδι.  Βεβαιωθείτε ότι όλες οι ζώνες και ιμάντες είναι χαλαροί. Πριν σηκώσετε το σακίδιο, λυγίστε τα γόνατά σας ελαφρώς. Τοποθετήστε το σακίδιο πάνω σε ένα από τα λυγισμένα γόνατα και περάστε το αντίστοιχο χέρι μέσα από τον ιμάντα του ώμου. Όταν ο ιμάντας είναι σταθερά στον ώμο σας, ανασηκώστε το σακίδιο και περάστε το άλλο χέρι από τον άλλο ιμάντα. Δέστε τη ζώνη μέσης και για να απομακρυνθεί το μεγαλύτερο μέρος του βάρους από τους ώμους σας. Μην διστάσετε να ζητήσετε την βοήθεια κάποιου συνοδοιπόρου! Κάτι άλλο που κάνω όταν το βάρος είναι μεγάλο και μπορείτε να δοκιμάσετε, είναι να τοποθετήσετε το σακίδιο πάνω σε έναν βράχο, παγκάκι ή οτιδήποτε άλλο με το κατάλληλο ύψος, να περάσετε τους ιμάντες στους ώμους σας και να σηκώσετε το σακίδιο γέρνοντας τον κορμό σας μπροστά.

Ρύθμιση του σακιδίου

Ωραία, σηκώσατε το σακίδιο. Το μόνο που μένει τώρα είναι να το ρυθμίσετε σωστά ώστε να το νιώθετε όσο πιο άνετα γίνεται.

  • Η ζώνη μέσης

Αφού περάσετε το σακίδιο στους ώμους σας, κλείστε την πόρπη της ζώνης και σφίξτε τους ιμάντες ομοιόμορφα. Αν σφίξετε τους ιμάντες τελείως και είναι ακόμα χαλαροί, τότε μάλλον χρειάζεστε άλλο μέγεθος σακιδίου. Ο στόχος είναι να πάρουν οι γοφοί σας το 80% -90% του βάρους του σακιδίου.

  • Οι ιμάντες ώμων

Τραβήξτε προς τα κάτω στους ιμάντες των ώμων για να τους σφίξετε ώστε να εφάπτεται το σακίδιο με το σώμα σας. Το ιδανικό είναι οι ιμάντες ώμου απλώς να κρατάνε το σακίδιο κοντά στο σώμα σας και να μην παίρνουν μεγάλο μέρους του βάρους.

  • Οι ρυθμιστές φορτίου

Οι ρυθμιστές φορτίου του σακιδίου βρίσκονται ακριβώς πάνω από τις κλείδες σας και συνδέουν το πάνω μέρος του σακιδίου με τους ιμάντες των ώμων. Τραβήξτε απαλά τους ιμάντες για να πάρετε κάποιο βάρος από τους ώμους σας και να νιώσετε πιο άνετα.

  • Ο ιμάντας στέρνου

Ο ιμάντας στέρνου στο σακίδιο σας, που βρίσκεται στο στήθος σας, στόχο έχει να αποτρέψει τους ιμάντες ώμου να γλιστρήσουν, επιτρέποντας τα χέρια σας να κινούνται ελεύθερα. Ρυθμίστε τον σε ένα άνετο ύψος στο στήθος σας και σφίχτε τον τόσο όσο να τραβά τους ιμάντες των ώμων μέσα.

  • Ιμάντες σταθεροποίησης

Αν το σακίδιο σας διαθέτει ιμάντες σταθεροποίησης, θα βρίσκονται στο κάτω μέρος κοντά στην ζώνη μέσης. Ομοιόμορφα τραβήξτε τους ιμάντες εμπρός και μέσα προς στο σώμα σας, προκειμένου να σταθεροποιήσετε το φορτίο.
Σακίδιο σας θα πρέπει τώρα να έχει ρυθμιστεί σωστά! Αν μετά από όλα αυτά κάτι σας ενοχλεί, είτε έχετε προμηθευτεί λάθος μέγεθος, είτε δεν φορτώσατε το σακίδιο σωστά.

Advertisements

2 σχόλια στο Ρυθμίστε το σακίδιο σας σωστά

Αφήστε ένα σχόλιο/Leave a Reply

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s