Ακόμα τραβιέσαι από σετάκια;


Ψέματα δέν θα γράψω… Έχω πιαστεί, τραβήξει, αρμέξει, σετάκι άπειρες φορές! Το κάνω, παρόλο που φίλοι μου φωνάζουν οτι είναι λάθος.

Μετά από αυτή την φωτογραφία ωστόσο, υπόσχομαι! Δεν πρόκειται να ξαναπιαστώ από σετάκια ποτέ πια! Προτιμώ μια πτώση από το να μου καρφωθεί το καραμπίνερ στο χέρι όπως έπαθε ο άτυχος αναρριχητής της φωτογραφίας.

Αν εσείς πάντως, επιμένετε στην κακιά συνήθεια ή υπάρχει κάποιος λόγος που κάνει επικίνδυνη την πτώση, προσπαθήστε να το κάνετε με ασφάλεια.

  1. Πιάνετε το σετάκι από τον ιμάντα.
  2. Φροντίστε να έχετε καλά πατήματα για να μην γλιστρήσετε.
  3. Ποτέ μην πιάνετε σετάκι κατά την πτώση.
  4. Προσοχή! Αν σας γίνει συνήθεια να πιάνεστε από τα σετάκια, θα το κάνετε και σε στιγμές που δεν θα έχετε τον έλεγχο, λόγω αντανακλαστικών.
  5. Σταματήστε να πιάνεστε από τα σετάκια!
2 thoughts on “Ακόμα τραβιέσαι από σετάκια;”

  1. Κάτι μου λέει έτσι όπως το βλέπω ότι το κρατούσε από τον ιμάντα και γλίστρησε και όπως ήταν σφιγμένο το χέρι του κάρφωσε το σετάκι… χμμμ….
    Να σου σκανάρω και την ακτινογραφία μου με την πέτρα να την ποστάρεις; 😀

Αφήστε ένα σχόλιο/Leave a Reply

