Αλλάζοντας ταχύτητα στο ποδήλατο


Το πότε και πώς αλλάζουμε ταχύτητα στο ποδήλατο, είναι μια βασική ικανότητα που πρέπει να να έχει κάθε αναβάτης.  Σαν αρχάριος ποδηλάτης, δεν είχα τον χρόνο να ρωτήσω πώς θα μάθω να αλλάζω αποτελεσματικά ταχύτητες γιατί πάντα προσπαθούσα λαχανιασμένος να προλάβω την παρέα μου. Τα πάντα όμως άλλαξαν όταν μου είπαν 3 χρυσούς κανόνες!

  1. Είτε θες να βάλεις μια πιο σκληρή ταχύτητα για να επιταχύνεις, είτε μια πιο εύκολη για να ανέβεις μια ανηφόρα, συνέχισε να κάνεις πεντάλ αλλά χαλάρωσε την πίεση που ασκείς σε αυτά, λίγο πριν την αλλαγή και κατά την διάρκεια αυτής.
  2. Ανίχνευσε το πεδίο μπροστά και άλλαξε ταχύτητα πριν αναγκαστείς εκ των πραγμάτων να το κάνεις. Έτσι θα διατηρήσεις την ταχύτητα και την ορμή που θα χρειαστείς για να ξεπεράσεις ένα εμπόδιο ή να ανέβεις μια ανηφόρα.
  3. Συντήρησε και λάδωσε σωστά όλο το σύστημα, από την αλυσίδα μέχρι το ντεραγιέ και τα χειριστήρια!

Η σωστή χρήση και συντήρηση δεν βοηθάει μόνο στην αποτελεσματικότερη αλλαγή ταχυτήτων αλλά συμβάλει επίσης και στην μεγαλύτερη διάρκεια ζωής της αλυσίδας.

Στο σύντομο βίντεο που ακολουθεί, θα δείτε πότε αλλάζουμε ταχύτητα αλλά και ποιά ταχύτητα επιλέγουμε ανάλογα με τις συνθήκες του πεδίου που κινούμαστε.

2 σκέψεις σχετικά με το “Αλλάζοντας ταχύτητα στο ποδήλατο”

  1. Το ποδηλατο μου φοραει sram rival και το δεξι χειριστηριο εσπασε μπορω να βαλω ενα χειριστηριο που εχω της sram αλλα ειναι force μπορω να παω να μου το αλλαξουν ???

Αφήστε ένα σχόλιο/Leave a Reply